The emperors new look?

Har inte hänt så mycket speciellt de senaste dagarna, jobbet rullar på och känns bättre och bättre ju mer jag lär mig och i övrigt så nöter jag på med EVE Online (mot min flickväns vilja...) och försöker komma nån vart.

Idag har dock förberedelserna för morgondagens halloweenfest på börjats på riktigt. Jag tänker inte avslöja slutresultatet ännu men här kommer några "back stage" bilder från förberedelserna:

Vänster sida vs. höger sida...

Haha, kanske inte den vackraste bilden, men kul var det iaf!
så här ser jag ut rakad (med maskin, rakade med hyvel efteråt också):


Mer bilder kommer imorgon på slutprodukten!

Kommentarer
Postat av: Tommy

Ta ögonbrynen också!

2009-10-31 @ 00:37:49
URL: http://lostSUNDAY.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0