Helt cocobahia i huv'et!

Idag har jag fortsatt konfigurera min arbetsplats och installerat en massa program som strular (Windows...). Med lite tur kanske jag faktiskt kan börja koda lite grann i morgon, yay!

Dagens main event: Ringde till LetMeRepair idag och kollade upp moderkortsstrulet. Dom hade fortfarande ingen mer info så jag bestämde mig för att skrota skiten. Hon skulle kolla om dom kunde skicka tillbaka hårddisken iaf, men jag tänker inte lägga ut några pengar på att få nåt hemskickat igen (funderade ett tag på att bygga om laptopen på egen hand till en mediaspelare (som t.ex. Popcorn Hour), men det kommer kosta minst lika mycket som att köpa en ny). Kort därefter surfade jag in på komplett.se och beställde den här skönheten! Ska bli intressant att se hur snabba leveranserna är egentligen, eftersom nästan alla kommentarer om deras produkter dyrkar deras snabba leveranser. Upp till bevis! hoppas jag får den i morgon!! ;-)

Dagens I-landsproblem:
Det finns för många alternativa användningsområden för kokosbollar...


Kommentarer
Postat av: Tommy

Den där datorn = porr för en datanörd

2009-10-21 @ 16:33:47
URL: http://lostSUNDAY.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0