gotta'keepworking gotta'keepworking gotta'keepworking...

Första dan på jobbet... kickass! sprungit runt i en labyrint av korridårer och kontor träffat en hög med "intressanta" människor av alla möjliga varianter. Är ganska mycket att sätta sig in i och läsa på om så man vet vad det är man ska göra och hur allt ska funka och vad som är gjort hittils. Lite småstrul med konfigureringen av min arbetsdator men det var ganska väntat, dom kör ju trots allt windows haha. I övrigt har det mesta ändå flutit på ganska bra och det känns riktigt lovande. Har träffat två till som ska jobba med samma sak som jag och dom är också ganska gröna på C# (programmeringsspråket vi kommer att använda), känns bra att veta att jag inte är den enda som inte kan det iaf. Typ alla jag har träffat är 30+ dock =/ men åandra sidan har jag inte träffat alla än.


Har inte fått något besked idag heller ang. dator reparationen så i morgon ska jag ringa dit och beroende på deras svar så blir det eventuellt att beställa ny dator i morgon... Fick ett nyhetsbrev från komplett.se ikväll också med den dator jag spanat på tidigare fast nedsatt 1000:-... det kliar lite i börsen, men jag ska kolla vad dom säger på LetMeRepair först iaf.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0