Dags att "sätta lite färg på tillvaron"

Lyckades "försova mig" igen >.< hade tänkt spendera förmiddagen med att plugga C#, men så blev det inte, crap!

Idag har jag iaf tagit tag i träningsbiten! Sprungit broarna runt i stan och lite armhävningar och situps på det. Jobbigt, men klart värt det!

Ska åka till luleå ikväll och spela med min "gamla" studentorkester i helgen, så för att inte Lillemor ska ha allt för tråkigt medans jag är bort så kopplade vi in "The old reliable!"

Aah, det var tider det!
Lillan in action!

Finns det något manligare än rosa grädde till (ugns-)pannkakan? det åt vi iaf till middag. Tidigare favoriter är blå makaronstuvning och blå osamt lila grädde. *Note to self: "Måste köpa mer karamellfärg..."*

Kommentarer
Postat av: Tommy

SMB3, respekt!

2009-10-10 @ 17:59:14
URL: http://lostsunday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0