doh!

Datorn är färdigbyggd och klar att startas för första gången, MEN som vanligt (varför skulle det vara annorlunda??) så hade jag förbisett en mindre detalj... Den skärm som jag har tänkt använda (en äldre skärm som jag fått gratis) har naturligtvis ingen DVI-ingång och det följde inte med någon adapter till graffekortet heller. Crap! det betyder helt enkelt att jag måste vänta ända tills efter jobbet (på jernbolaget) med att åka in till clasohlson och köpa en adapter! klantigt... Ska köpa en bättre skärm vid ett senare tillfälle när ekonomin tillåter.

Men jag är väldigt nöjd med hur chassit är uppbyggt och allt fick plats utan problem, förutom lite stök med alla ström kablar, men det blev riktigt bra till slut iaf.

Bilder kommer ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0