Äntligen!

Igår (måndag) hade jag fortfarande inte fått de rättigheter jag ska skulle ha på jobbdatorn så jag slängde iväg ett mail till min chef och gick och pratade med min projektledare. En timme efteråt så funkar allt... Slump? jag vet inte, men det verkar som att man får göra det själv om man vill få något gjort även på ett stort IT företag som Ascom. Alla är trevliga och vill väl men nånstans fastnar det ibland och tummen kommer helt enkelt inte ut för än man pytsar dit lite glidmedel.

Gjorde även framsteg med EVE online igår kväll. efter typ 5 ominstallationer av wine och EVE med olika versioner, inställningar och patcher så är det faktiskt spelbart! Allt renderas som det ska vad jag har sett änsålänge, men det är fortfarande lite lite flimmriga polygoner om man vrider kameran i vissa vinklar, men det får jag nog leva med tills det kommer nya drivrutiner till grafikkortet eller till wine.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0