Halloween 2009!

Då var halloween över för i år också. I år var första gången som jag klätt ut mig på riktigt, nog har man väl spökat ut sig lite grann tidigare men aldrig tagit tag i det ordentligt. Bilderna får tala för sig själva...


Jag tyckte nog att jag kände några knölar när jag rakade mig igår hehe. Dom där linserna var inte kul att ha på sig. Nu vet ju hur det känns att få gråstarr =S. Periferiseendet var inte stort och tonades in mot mitten. Synen rakt fram var ungefär som om man hade immiga glasögon som inte går att rengöra >.< Men det var coolt iaf!!


Lillan sätter färg på tillvaron. Vill passa på att säga ett stort tack till min designer som tog sig tiden att både sy dräkten och göra sminket.

Done!

 

Men vad är väl en Sith Lord utan en date?? så här såg mitt sällskap ut till kvällens ära:

Den dockan behandlar man inte hursomhelst!

Sen var det bara att åka iväg och äga festen!

 

 

Ambitionsnivån på de övriga maskerade festdeltagarna var lite blandad men generellt ganska hög. Det fanns älvor, toapappersmumier, pirater, galna vetenskapsmän, djävlar och psyk-doktorer i en mycket ombonad miljö. Blod på väggarna, "Redrum" på spegeln (klassiker!), fluorecerande vätskor på hyllorna, hjärnsubstansmuffins och hjärn-gel-o, konserverade dockhuvuden, och en massa rockband spelande! Kan det bli nåt annat än en riktigt grym fest?!

 

ehrm, sen var det ju det där med att komma hem och tvätta sig också. Så här kan man se ut om man heter Darth Maul och tvättar sig med diskmedel på kvällen:

(Min kostym till nästa år?)

 


Kommentarer
Postat av: Tommy

Shit! Med den ambitionsnivå ni hade på makeuppen så borde du nu nästan beställt en Staff Saber för att kompletera Lillemors imba jobb. =)



Och hur löste ni horn problemet, det ser ju riktigt bra ut.

2009-11-01 @ 19:35:57
URL: http://lostSUNDAY.blogg.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0