Sälj din själ till mig, eller åtminstone ett gammalt Sega Saturn?

Här var det dött... >.< kanske dags att göra nånting åt det nu!

Inga dramatiska händelser har väl inträffat sen halloween egentligen, har jobbat ganska mycket och jag måste säga att jag trivs riktigt bra på jobbet.

Mormor har flyttat typ 50m till en lägenhet vilket innebar en massa(!!) bärande av div. möbler och skrot. Det är konstigt vad mycket skräp en människa hinner samla på sig (och behålla!) på knappt 80 år... tur det finns rymliga oljefat man kan elda i. Jag konstaterade också att gamla gardinstänger brinner med en blå/grön låga som ser riktigt häftig ut samt att det är lagom varmt när man måste ha ett krattskaft på rak arm och ändå måste vända bort ansiktet för att det är för varmt att titta rakt fram. Hehe, eld är roligt =P

Förra helgen hade vi (Skellefteå musikkår) konsert i piteå och skellefteå med Nils Landgren (känd trombon spelare för den som inte visste). Killen är sjukt duktig, finns inte så mycket mer att säga om den saken. Kolla upp några klipp på youtube (t.ex. http://www.youtube.com/watch?v=xRoyCSzzKxY, han gjorde precis det här numret som extra nummer på konserten i Anderstorp)

Någon som har ett gammalt Sega Saturn liggandes hemma i en låda på vinden eller så, som vill tjäna en slant på sälja det? Hör av dig i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0